Intrebari Frecvente

caut transport marfa
Sunt Client

Ce este inPaket.ro?

inPaket este o aplicatie online ce conecteaza persoanele fizice si juridice cu transportatori de incredere. Clientii adauga GRATUIT ceea ce au de transportat si primesc oferte prin intermediul unui sistem de licitare inversa, de la transportatori verificati de inPaket.

Ce pasi trebuie sa urmez?

Te inregistrezi si adaugi GRATUIT una sau mai multe cereri/anunturi de transport. Transportatorii vor primi notificari si vor adauga oferte prin intermediul unui sistem de licitare inversa.

Analizezi ofertele primite, verifici profilurile transporatorilor si daca este nevoie le soliciti detalii suplimentare. Atunci cand te hotarasti, alegi  transportatorul favorit si confirmi tranzactia.

La finalul colaborarii acorzi un calificativ transportatorului.

Cum ma ajuta inPaket.ro?

inPaket te ajuta sa gasesti cele mai avantajoase si sigure solutii de transport. Poti reduce costurile de transport cu pana la 70% deoarece prin intermediul inPaket.ro transportatorii au posibilitatea de a grupa marfurile mai multor clienti pe o singura ruta.

Prin intermediul sistemului automat de licitare inversa transportatorii vor concura intre ei iar ofertele lor se vor modifica mereu in avantajul tau.

Vei economisi bani si  timp deoarece transportatorii nostri verificati iti vor face cunoscute ofertele direct in cadrul anuntului tau, fara a mai fi necesar sa suni sau sa transmiti mail-uri.

Cum adaug un anunt?

Mai intai adaugi orasele de ridicare si livrare; pentru o precizie mai mare poti adauga codurile postale sau numele si numarul strazilor.

Selectezi o categorie, adaugi dimensiunile si greutatea, descriere, poze cu marfurile, datele si orele la care doresti ca marfurile sa fie ridicate si livrate (daca vei selecta date flexibile de ridicare si livrare vei primi mai multe oferte).

Te sfatuim sa introduci cat mai multe informatii pentru a obtine oferte cat mai bune din partea transportatorilor. 

Pot gasi solutii de transport pentru orice tip de marfa?

Pe inPaket.ro poti gasi solutii de la transport de plicuri cu documente pana la obiecte agabaritice, autoturisme, mutari locuinte sau firme, transport de persoane, marfuri ce pot fi transportate in regim de grupaj, camioane complete, containere, etc.

Poti adauga orice tip de marfa, fara restricitii, cu respectarea si fara a incalca legile in vigoare. 

Ce se intampla dupa ce adaug anuntul?

Vom notifica toti transportatorii din zona si pe cei ale caror rute corespund cu detaliile introduse de tine urmand ca cei interesati sa adauge oferte in cadrul anuntului.

Te sfatuim sa verifici profilele transportatorilor care vor licita in cadrul anuntului tau si sa le adresezi intrebari cu referire la ofertele si conditiile lor de transport. Atunci cand esti hotarat, selectezi un transportator si inchei tranzactia.  

Sunt obligat sa accept ofertele transportatorilor?

Daca nu esti multumit de ofertele primite, NU esti obligat sa le accepti.

Poti ignora sau refuza ofertele primite si de asemenea le poti solicita transportatorilor sa publice oferte mai bune.

Atunci cand refuzi o oferta transportatorul va primi o notificare prin care va fi informat ca oferta lui nu a fost acceptata; daca va avea posibilitatea, pana la incheierea licitatiei va putea reveni cu o oferta mai buna. Anuntul il poti elimina oricand doresti. 

Pot sterge un anunt?

Poti oricand sa elimini un anunt daca nu mai este de actualitate sau daca vrei sa modifici anumite informatii. 

ATENTIE! 

Detaliile anuntului si ofertele adaugate de transportatori nu vor mai putea fi recuperate.  

Cum aflu daca am primit oferte?

Daca in panoul tau de bord ai selectat preferintele referitoare la notificari iar anuntul tau este activ, te vom informa pe mail de fiecare data cand un transportator va licita in cadrul anuntului tau sau atunci cand iti va adresa intrebari. 

Cum aleg un transportator?

Atunci cand tu decizi poti alege unul din transportatorii care au licitat in cadrul anuntului tau. Inainte de a incheia tranzactia, verifica profilul transportatorului pe care vrei sa-l alegi si asigura-te ca ai stabilit detaliile esentiale cu acesta.

De ex. stabiliti inainte de a incheia tranzactia detaliile legate de plata, data si ora livrarii, timp de tranzit, asigurari, acesibilitate si modul in care trebuie manipulate marfurile, etc.

Oferta transportatorului contine toate taxele?

Sumele licitate de transportatori in cadrul anuntului tau contin absolut toate taxele inclusiv TVA.

In situatiile in care dupa incheierea licitatiei doresti sa modifici cantitatea marfurilor transportate, orasele de ridicare sau descarcare, etc, transportatorul isi poate modifica oferta initiala.

Aceste costuri nu vor intra in sfera noastra de raspundere si le vei negocia cu transportatorul pe care l-ai ales. 

Cum, cui si ce platesc?

ATENTIE!

In momentul de fata utilizarea site-ului nostru este 100% GRATUITA.

Pe inPaket poti adauga anunturi si poti confirma oricate tranzactii doresti fara niciun cost. Daca vei alege serviciile unui transportor nu vei avea de achitat decat contravaloarea serviciilor pe acestuia.Pentru a mentine si dezvolta site-ul inPaket.ro, pe viitor vom introduce un sistem de comisioane. 

Dupa ce ai ales transportatorul favorit este necesar sa confirmi tranzactia.

Persoane fizice:  pentru a confirma tranzactia si pentru a obtine datele de contact ale transportatorului favorit, va fi necesar sa achiti online un mic avans care se va deduce din suma licitata de transportator urmand ca acestuia sa-i achiti doar diferenta in conditiile pe care le-ati stabilit.

Ex. Suma licitata de transportator = 100 lei (toate taxele incluse). Pentru a securiza transportatorul este necesar sa platesti un mic avans catre inPaket = 3 lei (toate taxele incluse) iar transportatorului ii vei plati doar diferenta de 97 lei (toate taxele incluse), la ridicare sau la descarcare, in functie de cum ati stabilit.

Asadarutilizarea site-ului este si va ramane absolut gratuita pentru clienti deoarece sumele achitate in avans de catre acestia se deduc din ofertele transportatorilor. Pentru a  simplifica operatiunile contabile avansul dedus din suma licitata de transportator este achitat de client si este considerata ca taxa perceputa transportatorilor pentru utilizarea site-ului.

Persoane juridice:   pentru a alege serviciile unui transportator este necesar sa confirmi tranzactia. Ai la dispozitie modalitatea de plata descrisa mai sus iar suplimentar poti alege o varianta creata special pentru firme (persoane juridice), un sistem de tip abonament - “Pachete de licitatii”. Pachetele de licitatii pot fi achizitionate prin transfer bancar iar activarea acestora se face in momentul incare primim confirmarea efectuarii platii din partea bancii (maxim 2 zile lucratoare).  Sistemul de confirmare este similar cu cel descris mai sus insa este mai avantajos deoarece nu vei mai fi nevoit sa achiti pe loc un avans si nici NU va mai fi luata in considerare valoarea acestuia. Asadar, suma pe care ar fi trebuit sa o achiti in avans, indiferent de valoare, se va deduce din “Pachetul de licitatii” pe care l-ai achizitonat.

Ex. Achizitionezi un pachet de 5 licitatii in valoare de 100 lei si adaugi un anunt.  Sa spunem ca un transportator adauga o oferta de transport = 10000 lei (toate taxele incluse). Atunci cand decizi sa alegi un transportator, sistemul iti va afisa suma pe care va trebui sa o achiti transportatorului minus valoarea avansului pe care ar trebui sa-l achiti catre noi, 150 lei. Diferit fata de sistemul de confirmare descris mai sus  (plata online cu cardul bancar), NU vei mai plati absolut nicio suma avans catre inPaket.ro deoarece suma se va deduce din pachetul tau de licitatii, chiar daca valoarea avansului depaseste valoarea  pachetului de licitatii pe care l-ai achizitionat. Transportatorului ii vei plati doar diferenta de 9850 lei (toate taxele incluse), adica 10000 lei –  150 lei (oferta transportatorului – avans).  Dupa incheierea licitatiei,  pachetul tau se va reduce cu 1 unitate/licitatie, deci iti vor mai ramane disponibile inca 4 unitati/licitatii. NU percepem taxe pentru anunturile pe care le publici, poti adauga oricand si oricate anunturi doresti; pachetul tau de licitatii se va reduce cu o unitate DOAR atunci cand alegi un transportator si inchei o licitatie, indiferent de cate anunturi ai publicat pe site.

Exista costuri suplimentare?

Dupa ce confirmi tranzactia si intri in contact cu transportatorul, acesta isi poate modifica oferta cu care s-a incheiat licitatia doar daca suplimentar ii vei solicita si alte servicii pe care initial nu le-ai inclus in anunt sau daca vei modifica anumite caracteristici (greutatea sau cantitatea marfurilor, adresele sau orasele de ridicare sau descarcare, etc.).

Aceste situatii nu intra in sfera noastra de responsabilitate iar eventualele costuri suplimentare le vei negocia strict cu transportatorul pe care l-ai ales. InPaket.ro nu percepe alte taxe si comisioane decat cele afisate pe site la incheierea licitatiilor. 

Este sigur sistemul de plati online?

Sistemul de plati online este oferit de Mobilpay – NETOPIA SRL, unul din cei mai mari procesatori de plati online din Romania. Datele necesare efectuarii platilor le vei introduce direct pe pagina securizata a procesatorului de plati.

inPaket nu are acces si nu colecteaza sub nicio forma date de pe cardul tau; datele de pe cardul tau bancar nu sunt stocate de serverele procesatorului de plati, informatiile sunt transmise direct si criptat catre serverele bancii.

Informatiile tale personale sunt protejate si te asiguram 100% ca poti efectua plati in deplina siguranta pe site-ul nostru.

transportator de marfa
Sunt Transportator

Ce este inPaket.ro?

inPaket este o aplicatie moderna ce ii conecteaza pe transportatorii mici si mari cu clientii care cauta solutii sigure de transport. Prin intermediul sistemelor de licitare inversa si cautare de-a lungul rutelor transportatorii au posibilitatea de a transporta marfuri pe curse dedicate dar si de a-si rotunji veniturile atunci cand circula doar partial incarcati, transportand si alte marfuri pe rutele pe care oricum le au e parcurs.

Cum pot deveni transportator pe inPaket?

Te inregistrezi GRATUIT apoi accesezi rubrica “Profil” si adaugi informatii.

Pasul 1 / CONT – Introduci datele firmei, o adresa suplimentara de mail daca doresti sa primesti notificari de la noi pe mai multe adrese, inserezi o poza de profil (nu trebuie sa contina datele sau numele firmei, numere de telefon, site-uri sau date de contact).

Pasul 2 / SETARI – Adaugi o scurta descriere a serviciilor tale (descrierea va fi vizualizata de clienti de fiecare data cand vei licita), bifezi rubricile referitoare la experienta ta in transporturi, modalitatile de plata pe care le accepti si preferintele legate de notificari.

Pasul 3 / AUTORIZARE – inPaket este un mediu transparent in care se pune foarte ferm accentul pe siguranta si reputatie. Pentru a avea posibilitatea de a  licita este necesar sa introduci toate detaliile in sectiunea “CONT” iar apoi sa incarci in sectiunea “AUTORIZARE” imaginea scanata sau fotografiata a unei facturi de utilitati care sa ateste ca datele introduse in sectiunea  “CONT” coincid cu datele de pe factura (numele firmei si adresa). DOAR dupa ce vei parcurge etapa de verificare contul tau va deveni activ si vei avea posibilitatea sa licitezi.

IMPORTANT! Daca vei incarca si imagini “Optionale” in sectiunea de Autorizare, sansele tale de a castiga licitatii vor creste considerabil deoarece in profilul tau public vom afisa niste simboluri grafice care vor putea fi vizualizate de clienti (ex. Firma verificata, transportator marfa verificat, licenta de transport verificata, etc.)

Pasul 4 / VEHICULE – Adaugi vehiculele pe care le detii si detaliile despre volumul de incarcare, greutatea maxima ce poate fi transportata cu acestea, etc. Informatiile vor aparea in profilul tau public si vor putea fi vizualizate de clienti.

Cat ma costa sa devin transportator pe inPaket.ro?

Fata de alte burse de transport, pe inPaket.ro te poti inregistra si poti licita 100% GRATUIT.

Pe viitor vom introduce un sistem de plati si comisioane care va functiona dupa cum urmeaza: clientii care vor dori sa aleaga serviciile unui transportator, vor achita un mic avans care se va deduce din oferta transportatorului urmand ca acestuia sa-i achite diferenta in conditiile pe care le vor stabili.

Avansul va fi achitat intotdeauna de clienti si va fi considerat ca taxa transportatorului pentru utilizarea platformei inPaket.ro.

Cum ma ajuta inPaket.ro?

Inca de la inceput ne-am propus sa inovam pentru a le oferi atat clientilor cat si transportatorilor  solutii si alternative potrivite, transparente si foarte sigure. 

Am integrat multe instrumente si tehnologii noi (sisteme complexe de cautare, harti interactive, rute, licitare inversa, etc) care te vor ajuta sa economisesti timp, sa-ti eficientizezi activitatile si sa te organizezi mult mai bine. 

Prin intermediul nostru vei reduce situatiile in care circuli cu camionul gol sau partial incarcat. Atunci cand camionul tau este partial incarcat si efectuezi un transport pe o anumita ruta, poti accesa portalul nostru pentru a gasi si alte marfuri de transportat pe ruta respectiva.

Fiindca pe inPaket.ro poti cu usurinta sa gasesti si sa grupezi marfurille mai multor clienti pe o anumita ruta, vei avea posibilitatea de a le acorda clientilor tarife foarte bune; astfel sansele tale de a castiga licitatii vor creste considerabil iar veniturile tale se vor rotunji. Sistemul de licitare inversa va lucra pentru tine chiar si atunci cand te afli in deplasare si nu ai posibilitatea de a accesa a-ti accesa contul.

Ce reprezinta si cum ma ajuta sistemul de RUTE?

Sistemul de rute te ajuta sa gasesti marfuri de transportat pe tur si retur. Poti crea in panoul tau de administrare una sau mai multe rute iar noi te vom notifica de fiecare data cand clientii vor adauga anunturi care vor coincide cu rutele tale.  Daca urmeaza sa pleci intr-o cursa noua sau daca ai curse regulate pe un anumit traseu si de obicei mai ai spatiu disponibil in camion, te sfatuim sa adaugi una sau mai multe rute in panoul tau de administrare; astfel vei avea posibilitatea de a-ti rotunji veniturile transportand marfurile mai multor clienti fara sa te abati de la ruta ta si fara cheltuieli suplimentare. De asemenea, sistemul te va ajuta sa gasesti marfuri de transportat si pe cursele de retur.  

Exemplu:                                                                                                            Daca urmeaza sa transporti 10 paleti de marfa pe ruta Cluj Napoca - Oradea - Viena si mai ai spatiu liber in camion, sistemul  te va ajuta sa gasesti si alte marfuri de transportat pe aceeasi ruta:

clientul 1: 2 colete cu haine / Cluj Napoca - Oradea

clientul 2: o masina de spalat /  Oradea - Budapesta

clientul 3: 3 lazi cu suruburi / Budapesta - Viena

Astfel, pe langa cei 10 paleti pe care ii vei incarca la Cluj Napoca, vei avea posibilitatea de a transmite oferte foarte bune clientilor ale caror marfuri pot fi ridicate si descarcate pe ruta ta, fara sa te abati de la traseu sau sa depasesti timpul de tranzit pe care l-ai estimat.  Te sfatuim sa adaugi din timp si o ruta pe cursa de retur (Viena  - Cluj Napoca) pentru a-ti creste sansele de a gasi din timp marfuri de transportat.

Cum adaug oferte de tip “LICITATIE INVERSA”?

Atunci cand identifici unul sau mai multe anunturi care corespund preferintelor tale, ai posibilitatea de a adauga oferte cu tarif fix sau in sistem de licitare inversa.

Oferta cu tarif fix:

In campul “Licitez incepand de la” introduci oferta ta (ex. 500 lei) iar in campul “Licitez pana la” adaugi aceeasi suma (500 lei) sau nu completezi nimic. Indiferent de cate oferte vor adauga alti transportatori oferta ta nu se va modifica.

Oferta “licitare inversa”:

In campul “Licitez incepand de la” introduci oferta ta, sa zicem ca introduci o suma putin mai mare decat cea pe care doresti sa o incasezi de la client iar in campul “Licitez pana la” adaugi o suma minima pentru care a-i accepta sa efectuezi transportul. Daca in cadrul anuntului respectiv nu vor licita si alti transportatori sistemul va afisa permanent clientului suma maxima. Daca si alti transportatori vor adauga oferte situate intre oferta ta maxima si cea minima, sistemul iti va reduce automat oferta cu 5 lei sub nivelul celei mai bune oferte plasate de alti transportatori. De fiecare data cand alti transportatori vor adauga oferte sistemul va licita automat pentru tine pana la atingerea pragului minim pe care l-ai setat. 

Exemplu:

Daca adaugi o oferta, suma maxima de 500 lei si o suma minima de 300 lei, sistemul va afisa clientilor doar suma maxima. Daca intre timp un alt transportator va adauga o oferta, suma maxima 400 lei si suma minima 350 lei, sistemul va licita pentru tine si iti va reduce oferta cu 5 lei sub nivelul ofertei lui. Astfel oferta ta se va modifica si va fi de 345 lei. Atat clientii cat si transportatorii concurenti pot vizualiza ofertele tale. Pe parcurs daca si alti transportatori vor adauga oferte mai bune, sistemul va licita automat pentru tine de fiecare data cand este nevoie, pana la atingerea nivelului ofertei tale minime, 300 lei. Sistemul va afisa oferta ta minima si nu o va mai mai reduce chiar daca alti transportatori vor adauga oferte sub pragul de 300 lei (pragul minim setat de tine).   

ATENTIE! Licitatia se poate incheia la orice suma intre oferta ta maxima si cea minima. Clientul este responsabil si poate decide in orice moment sa incheie licitatia si sa aleaga serviciile unui transportator.

Pot comunica cu clientii inainte de a se incheia licitatiile?

Inainte sau dupa ce licitezi ai posibilitatea de a solicita clientilor detalii suplimentare cu privire la marfurile pe care acestia doresc sa le transporte.

Prin intermediul chat-ului din cadrul anunturilor, poti obtine de la clienti toate informatiile de care ai nevoie si de asemnea clientii iti pot adresa intrebari cu privire la ofertele tale, experienta, licente, etc.

Din cadrul panoul de mesagerie din dreapta ecranului, poti adresa intrebari clientilor inainte de a licita.

De asemenea, dupa ce licitezi, le poti solicita clientilor informatii suplimentare prin intermediul panoului de mesagerie din stanga ecranului.

ATENTIE! NU include in mesajele tale niciun fel de date de contact (numere de telefon, adrese de mail, numele firmei, link-uri catre un site care contine date de contact, etc). Orice abatere de la termenii si conditiile inPaket poate atrage suspendarea temporara sau definitiva a contului tau.

Pot elimina o oferta?

Sigur ca da, ai posibilitatea oricand doresti sa elimini ofertele care nu mai sunt de actualitate. De asemenea ai la dispozitie si varianta de a-ti dezactiva temporar ofertele cu posibilitatea de a le reactivata atunci cand tu decizi.      

 ATENTIE!                                                                                                                 Daca intervin schimbari in programul tau sau pleci intr-o cursa mai lunga, te sfatuim sa iti accesezi contul, sa verifici licitatiile la care ai participat si sa-ti revizuiesti (elimini, modifici sau dezactivezi temporar) ofertele pe care le-ai adaugat si pe care nu vei mai avea posibilitatea de a le onora. 

Ce trebuie sa iau in calcul atunci cand adaug o oferta?

Atunci cand adaugi oferte (tarif fix sau tip licitatie inversa) este obligatoriu sa incluzi toate taxele si TVA (mai putin taxele vamale).  Trebuie sa ai in vedere ca din oferta ta se va deduce un comision pe care clientul il va achita catre noi si care reprezinta taxa ta de utilizare a platformei inPaket.ro.

Inainte de a adauga o oferta ia in calcul si urmatoarele:

- daca va fi necesar sa angajezi personal suplimentar la incarcare sau la descarcare 

- cantitatea estimata de motorina sau benzina pe care o vei consuma

- daca poti grupa marfurile mai multor clienti pe aceeasi ruta

- cantitatea si volumul ocupat de marfuri

- taxele de drum

Daca esti la inceput si nu ai acumulat calificative, iti recomandam sa nu licitezi sume foarte mari. Licitand la inceput sume mai mici vei avea posibilitatea de a castiga mai multe licitatii si de a obtine calificative intr-un timp foarte scurt.

Pe masura ce iti vei construi un istoric si vei acumula suficiente calificative, va creste si increderea clientilor in serviciile tale. Asadar vei putea incepe sa licitezi si cu sume mai mari fara ca sansele tale de a castiga licitatii sa scada, ci dimpotriva.

ATENTIE! Licitatia se poate incheia la orice suma intre oferta ta maxima si cea minima. Clientul este responsabil si poate decide in orice moment sa incheie licitatia si sa aleaga serviciile tale sau ale unui alt transportator.

Cum aflu daca am castigat o licitatie?

Daca ai participat la mai multe licitatii este foarte probabil ca in scurt timp unul sau mai multi clienti sa-ti accepte ofertele. Atunci cand clientul accepta o oferta noi ii vom pune la dispozitie datele tale de contact iar in acelasi timp iti vom transmite o informare pe mail si in contul tau de pe site.

Tot ce trebuie sa faci este sa iti accesezi contul, sa notezi datele de contact ale clientului si sa-l contactezi in cel mai scurt timp posibil pentru a stabili detaliile finale.

Ce reprezinta calificativele?

Dupa ce efectuezi transporturi pentru clientii care ti-au solicitat serviciile, iti recomandam ca la final sa le reamintesti ca este foarte important ca ei sa-ti acorde calificative. Calificativele vor fi evidentiate in profilul tau public si vor putea fi vizualizate de toti utilizatorii.

Pe masura ce vei acumula calificative, sansele tale de a castiga licitatii vor creste deoarece clientii vor avea posibilitatea de a-ti evalua activitatile si istoricul serviciilor pe care le-ai prestat.

Cum pot castiga multe licitatii?

Comunicarea are un rol foarte important in stabilirea relatiilor si parteneriatelor de succes. Este foarte important ca pe tot parcursul colaborarilor sa mentii legatura cu clientii tai si sa le oferi informatii la timp.

De asemenea, este foarte important ca profilul tau public sa contina cat mai multe informatii despre experienta ta profesionala; iti recomandam sa incarci cat mai multe documente in sectiunea de AUTORIZARE. Pentru fiecare document validat iti vom activa in profilul public niste simboluri grafice; aceste elemente vor spori increderea clientilor iar sansele tale de a castiga licitatii vor creste foarte mult.   

Inainte de a licita, clientii consulta profilurile publice alte transportatorilor iar decizia de a colabora sau nu cu un anumit transportator o vor lua in cateva secunde. De cele mai multe ori clientii evita sa colaboreze cu transportatorii ale caror profiluri sunt incomplete deoarece nu le inspira incredere. Profilul public trebuie sa fie cartea ta vizita, asadar asigura-te ca este complet si contine informatii corecte.

Executa transporturile in cele mai bune conditii si comunica cu clientii pe tot parcursul colaborarii,ofera-le solutii, sfaturi si metode de plata flexibile. Toate acestea te vor ajuta sa castigi un capital de incredere mai mare.

Este sigura aplicatia inPaket?

Pe inPaket siguranta tranzactiilor incheiate intre clienti si transportatori este prioritara. Prin intermediul sistemelor transparente pe care le-am implementat, utilizatorii au posibilitatea de a verifica activitatile si istoricul celor cu care doresc sa colaboreze.  

Profilurile utilizatorilor contin informatii despre calificativele obtinute, experienta profesionala, asigurari, istoricul tranzactiilor, referinte si medaliile obtinute in functie de activitatea desfasurata pe site.

Pe langa sistemele de verificare si autorizare,  echipa noastra monitorizeaza constant toate activitatile cu scopul de a mentine clientii si transportatorii intr-un climat echilibrat si foarte sigur.

De asemenea, incurajam atat clientii cat si transportatorii sa ne aduca la cunostinta incidentele si situatiile neplacute generate de membrii comunitatii inPaket.

Va asiguram ca tratam cu maxima seriozitate toate sesizarile si situatiile neconforme si ca actionam in consecinta. Ne rezervam dreptul de a suspenda sau de a anula contul oricarui utilizator daca constatam ca a incalcat termenii si conditiile sau daca a produs prejudicii altor utilizatori ai bursei inPaket.

In momentul de fata echipa noastra dezvolta si alte sisteme inovative de siguranta care pe viitor vor usura si mai mult activitatile utilizatorilor bursei de transport inPaket. Obiectivul nostru este de a deveni una dintre cele mai sigure burse de transporturi din Romania. 

Nu pot licita, ce trebuie sa fac?

Daca te-ai inregistrat insa nu poti adauga oferte, inseamna ca inca nu ai parcurs etapa de Autorizare.

Pasul 1 – completezi campurile libere din sectiunea Cont;           
Pasul 2 – incarci imaginea unei facturi de utilitati;

Din motive de siguranta cu scopul de a descuraja utilizatorii cu conturi false, este necesar sa ne confirmi ca esti un transportator serios. Tot ce trebuie sa faci este sa incarci in sectiunea “Autorizare” copia scanata sau fotografiata a unei facturi de utilitati (ex. – telefonie, internet, electricitate, gaze, etc) care sa ateste ca adresa de pe factura coincide cu adresa pe care ai mentionat-o in sectiunea “Cont”.   

Dupa ce vei incarca imaginea echipa noastra va verifica informatiile si iti va valida contul in maxim 48 ore. Optional, poti incarca si imaginile altor documente in sectiunea “Cont” . Pentru fiecare document pe care il vei incarca iti vom activa in profilul public un element grafic (scut). Astfel vei avea sansa de a castiga mai usor increderea clientilor care iti vor vizita profilul.


Transportatori

  • Autentificare
  • Inregistrare
  • Sfaturi Utile
  • Sesizari

Copyright ©2015 Toate drepturile rezervate inPaket International SRL
CIF: RO33175955 NORC: J40/5882/2014



aplicatie transport

inPaket International SRL este inregistrata la ANSPDCP ca operator
de date cu caracter personal nr.35516




Copyright ©2015 Toate drepturile rezervate inPaket International SRL
CIF: RO33175955 NORC: J40/5882/2014



aplicatie transport

inPaket International SRL este inregistrata la ANSPDCP ca operator
de date cu caracter personal nr.35516